Lansky
David Stone (Sam Worthington), a renowned but down-on-his-luck writer, has the opportunity of a lifetime when he receives a surprise call from Meyer Lansky (Harvey Keitel). For decades, authorities have been trying to locate Lansky’s alleged nine-figure fortune and this is their last chance to capture the aging gangster before he dies. With the FBI close behind, the Godfather of organized crime reveals the untold truth about his life as the notorious boss of Murder Inc. and the National Crime Syndicate.