The Intern
Starting a new job can be a difficult challenge, especially if you're already retired. Looking to get back into the game, 70-year-old widower Ben Whittaker (Robert De Niro) seizes the opportunity to become a senior intern at an online fashion site. Ben soon becomes popular with his younger co-workers, including Jules Ostin (Anne Hathaway), the boss and founder of the company. Whittaker's charm, wisdom and sense of humor help him develop a special bond and growing friendship with Jules.