Babylon A.D.
In a post-apocalyptic wasteland, a battle-hardened mercenary, Toorop (Vin Diesel), lives by his own code and the credo kill or be killed. His latest assignment is to escort a young woman named Aurora (Mélanie Thierry) and her guardian, Sister Rebeka (Michelle Yeoh), from Kazakhstan to New York. Facing danger at each turn, Toorop begins to realize that Aurora represents the last hope for mankind's survival.