Puffins Impossible: Action Pack 10
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 10 includes 3 amazing episodes: Self Fish Ness, Bad Cluck and Post Drama. Self fish ness: When Otto tries gathering more fish from the lake by using fireworks, the Puffins have to stop this unsafe, destructive practice, but it turns out there might not be need for them. Bad cluck: When a strange disease starts to spread through Taigasville, making puffins act like chickens, JP needs to find a cure before everyone gets infected. Post drama: Otto is posting embarrassing pictures of Taigasvilians on social media, so the Puffins decide to get him back and give him a taste of his own medicine.