Puffins Impossible: Action Pack 9
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 9 includes 3 amazing episodes: Unpleasant Present, Blueberry Fuss, Didi vs. Otto Unpleasant present: A stinky stinky present is making its rounds around Taigasville, but nobody wants it! That is, until it falls in the hands of someone who knows how to use it. Blueberry fuss: All the blueberries disappear from Taigasville overnight! The Puffins, in a desperate search for food, are captured by Otto - now Didi and JP have to save them! Didi vs. Otto: Otto is losing in his video games horribly, and when he realizes that his opponent is Didi, he tires to beat her in everything else as well.