Puffins Impossible: Action Pack 14
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 14 includes 3 amazing episodes: Taigasville no1 snowballer; Polar pursuit and Double agent Albert Goat. Taigasville no1 snowballer: Nothing better than a fun snowball fight! But when Otto is on one of the teams, you can't count on fair play. Now it's up to the puffins to set him straight! Polar pursuit: When Otto won't accept his motor sled is bad for the environment, the puffins realize there's only one way to make him see: a challenge he can't refuse. Double agent Albert Goat: Not everybody is enjoying a beautiful and sunny day in Taigasville. When the sun suddenly goes out, the puffins need Alberts help to go on a mission to get things back to normal.