From The Basement: The Coda Collection Films Moby
S1, E6: Collaborating with a cellist and a superb trio of vocalists (featuring Inyang Bassey), an unassuming Moby transforms several hit songs in an illuminating performance filmed for Nigel Godrich’s “From the Basement” series.