Floricienta
Flor dreams of a prince charming. Delfina and Federico return before their trip. The boys throw a party at the mansion that gets out of hand. Flor saves Tomás and when she leaves the house she bumps into the prince of her dreams.
Fede finds a shoe and asks his brothers for explanations. Tomás, the youngest, decides to run away and hides in Flor's cart. A neighbor sees the child and notifies the police. The police take Flor and her aunt into custody.
Flor goes to work with Titina. Federico evades Delfina's questions about the marriage. Malala wants to find out more about Margarita and her daughter. Flor does not want to cause more problems and leaves the hairdresser. Fred finds her.
Titina and Bata find out that Flor did not return to the pension. Franco loses the game. Nico helps Flor with the equipment for the band. Flor follows Fede to return his wallet and arrives at the mansion at an opportune moment.
Despite the opposition of some people, Fede hires Flor as Greta's assistant in the mansion. This will not be easy for her as Delfina will do everything possible to get her done.