A Jury in Jail
S1, E8: Suffering stifling sequestration for so many months, the frustrations of the jurors mount, as the lawyers try to be rid of those considered unfriendly to their cause. While the DNA evidence troubles Robert Kardashian, there are heated exchanges in the jury's hotel.