Tyler Perry's Young Dylan A Tale of Two Rappers
S2, E3: When the school does a hip-hop version of Shakespeare, Dylan takes on another boy for the lead role; after only being cast as an understudy, Dylan is determined to outshine his rival and nab the part for himself.