Tyler Perry's Young Dylan
An affluent family's world is turned upside down when their nephew, Dylan, who is an aspiring hip-hop star, moves in unannounced. A clash of lifestyles follows as he tries to fit into a new way of life.
Imaginary Friend
Young Dylan arrives at his relatives' home needing a place to live, but his streetwise swagger upends the conservative Wilson household.
Street Smart
Yasmine's celebrity client DJ Khaled visits, presenting Dylan with a golden opportunity to prove his rap credentials and score a record deal.
Dylan has trouble adjusting to the Wilson family's rules, leading to confrontation with his uncle that makes him feel unwanted.
Dylan doesn't want to attend school and does whatever it takes to avoid going, including convincing little Charlie not to go either.
On his first day at school, Dylan starts a classroom protest over having to wear uniforms.
The kids help Myles plan Yasmine's big dinner at the house for her boss; while Myles struggles to write a speech in honour of his wife, the kids throw out the catered food and plan their own menu.