The Haunted Hathaways
Michelle Hathaway and her two daughters, Taylor and Frankie, move to New Orleans and discover that their new house is already occupied by a dad and his sons, who happen to be ghosts.
Taylor finds herself in a pickle when Michelle forbids the use of ghost shortcuts. Unfortunately this happened right after Taylor tells her teammates that she can win the cash prize at the science fair.
An argument between Ray and Michelle leads them to switch roles and try to parent the other's children. Michelle is unable to wrangle the boys and Ray is thrown by the girls' antics.
Frankie is not the best player on her volleyball team, so Ray gives Frankie a one-time boost. When Frankie can no longer use the boost and instead must rely on Louie's abilities, she must find her own confidence.
When Michelle leaves Miles to babysit the mischievous and scheming Louie and Frankie, the sneaky duo think they've pulled the ultimate prank. However, it is Miles and Michelle who get the last laugh.