The Haunted Hathaways Haunted Babysitter
S1, E6: When Michelle leaves Miles to babysit the mischievous and scheming Louie and Frankie, the sneaky duo think they've pulled the ultimate prank. However, it is Miles and Michelle who get the last laugh.