The Really Loud House
Lincoln Loud goes on new adventures in the town of Royal Woods with his best friend, Clyde McBride, while also navigating the chaos of living in a family with ten sisters.
The Macho Man with the Plan
Lincoln is excited to stay up late with his best friend Clyde to watch the RIP Hardcore Midnight Marathon, but his plans are ruined when his dad institutes an early curfew; they come up with the idea to celebrate his half-birthday.
The Chore Thing
When Lincoln tries to get out of his chores on chore day, he and Clyde end up on a police ride-along, drawing unwanted attention from the notorious Custard Gang leader; Dad loses all the other kids throughout the afternoon.
Meeting the Action News Team; Lincoln finds himself taken aback by a new crush; mum and dad attempt to befriend a doctor to avoid the astronomical medical expenses that come with having 11 children.
It's parent teacher conference night and the Loud parents find themselves endlessly running around from class to class. Lincoln has his heart set on the Banana Split that their parents have promised if the Loud kids get more good reviews than bad.
Lincoln dreams of having a cool older brother, and Lisa invents Ro-Bro for him; Ro-Bro is a blast until he bullies Clyde, and Lincoln realises he has everything he needs in his brother from two other fathers, Clyde McBride.
Lincoln and his friends get ready for the school dance! Clyde's dads are particularly excited that this might be the night Clyde has the ultimate meet-cute they've been waiting for, meanwhile Lincoln keeps striking out with his crush, Charlie.