The Really Loud House Ro-Bro
S1, E5: Lincoln dreams of having a cool older brother, and Lisa invents Ro-Bro for him; Ro-Bro is a blast until he bullies Clyde, and Lincoln realises he has everything he needs in his brother from two other fathers, Clyde McBride.