Bend and Break
S11, E5: In this Callie and Arizona centric episode, the couple takes a look into the problems that have contributed to their troubled marriage. At work, Callie immerses herself in the Veterans' project, and Arizona struggles to impress Dr. Herman. Meanwhile, Richard leans on Bailey for advice.