Wu-Tang: An American Saga Cold War
S1, E5: Divine returns home after prison but nothing feels the same, especially with Bobby in charge. The rift between Park Hill and Stapleton grows when Bobby cuts a track with Shotgun, and an infuriated Dennis drops a track of his own.