Don't You Be My Neighbor
S5, E2: Dre develops a newfound joy of calling the cops over petty neighbourhood issues but begins to question the example he is setting for Jack. Elsewhere, Diane develops her first crush, and Bow wants to help but lets Zoey take the lead.