Here Kitty
S5, E18: House and the team take on the case of Morgan who works in a nursing home with a pet cat who only sleeps next to people if they are about to die - and does so with alarmingly accuracy. When it seems the cat has predicted her own death, Morgan, convinced she is about to die, fakes a seizure in order to get to House to have him diagnose her before it's too late.