House House Divided
S5, E22: The team takes on the case of a deaf 14-year-old named Seth who collapsed after he started hearing explosions while competing in a wrestling match. When the team tries to test him for seizures, Seth loses vision in one eye, complicating House's bunk theory of `Exploding Head Syndrome'.