I Moved Into a Big House, but Can't Get It All Put Away... Things Keep Piling up
S1, E3: Ibuki comes back to the rugby club; the third year students don't want to accept him; Natsusa suggests a solution; everyone tests Ibuki's skills in rugby with a intraclub match to decide if he is useless or not.