Milo Milo The News Reporter
S1, E2: Top news reporter Harriet excites Milo, Lofty and Lark with her tales of chasing stories. When Milo offers to help Harriet find a front-page headline for The Gazette, the gang must find something that is exciting, surprising and dramatic.