No One Here Can Love or Understand Me
S5, E11: Melissa reveals her knowledge of Alison's disappearance to Spencer; Emily seeks Ezra's help in learning Cyrus' past connection to Alison; Hanna wants Caleb to tell her the truth about Ravenswood.