Old and new relationships are examined as the girls try to pay tribute to Alison's memory. But with A taunting them every step of the way can the girls leave the past behind?
The girls take matters into their own hands and try to put a stop to A but the girls' problems are far from over.
The homecoming dance is supposed to be a time for fun and making memories, but for four pretty little liars, disturbing secrets threaten to ruin their perfect night.