Scream Queens
Wallace University is rocked by a string of murders. Kappa House, the most sought-after sorority, is ruled with an iron fist by Chanel Oberlin. However, when the Dean states that sorority pledging must be open to all students, all hell breaks loose.
The girls of Kappa House are dying for new pledges. Kappa House, the most sought-after sorority for pledges, is ruled with an iron fist (in a pink glove) by Chanel Oberlin.
Chanel finds a new project in Hester and Chanel 3 confesses a secret. Grace and Zayday uncover a surprising connection between two fellow students.
As Halloween approaches, Zayday makes a stunning announcement and Chanel concocts a devious plan; Pete and Grace visit a mysterious woman connected to Kappa's past; Dean Munsch struggles to keep Wallace University open.
With Halloween just days away, Dean Munsch makes an announcement affecting the campus and, specifically, Chanel's plan to throw a pumpkin patch party in support of her Kappa Kappa Tau presidential campaign.
In an attempt to protect herself from the killer, Chanel makes a surprising decision, which leaves Zayday in a position of power.