Oh, What Hard Luck Stories They All Hand Me
S5, E18: Spencer spends time with Jonny; Emily tries to figure out Talia; Hanna digs into the past of Mona's friend Lesli; Mike's behaviour concerns Aria; Holbrook returns to Rosewood.