Past, Present, Future
S4, E14: The wait is over as Conrad and Nic welcome the arrival of their baby girl; Raptor's life begins to fall apart and he is forced to turn to Cain for help; Devon and Bell work together on a complicated surgery that may allow them to save multiple lives.