Punch Out
S1, E19: Betty frantically tries to keep Daniel focussed on work as he reverts to his old hard-partying ways, including romancing a multitude of stunning models. Things go from bad to worse when a tell-all writer in possession of Fey Sommer's diaries starts stalking the Meades. Elsewhere, Ignacio feels the heat when immigration caseworker Constance pressures him to make their relationship a romantic one.