Quon Zhang
S2, E20: After decoding the information that is embedded in The Fulcrum, Red is determined to stop an imminent threat. Meanwhile, the task force discovers that deceased bodies of Chinese-American women are being smuggled out of the country under false identities. Liz continues to search for answers about her past after discovering a picture hidden in Red’s secret flat.