Sibling Rivalry
S3, E12: Kitty goes public with her tell-all book on an appearance on `Live with Regis & Kelly', but suspects that Robert is keeping a very big secret. Elsewhere, Sarah runs into some serious financial trouble that could keep Greenatopia from making it off the ground, and Tommy forms an alliance with Saul to push Holly out of the family business.