Silent Angelica / Tie My Shoes
S6, E14: Angelica learns to tie shoes and demonstrates her new skills by tying Chuckie's laces. When Chas thinks Chuckie did it himself and tells him how proud he is of him, Chuckie thinks he has to keep his shoes tied at all costs.