The Disappeared, Pt. 1
S6, E8: The peaceful world of Bardotta and its mystic ways are threatened by an ancient prophecy, and its top spiritual leaders have vanished. Queen Julia of Bardotta calls for help from her most trusted friend in the Senate, Jar Jar Binks. Recognizing the importance of Bardotta's spiritual balance, the Jedi Council sends Mace Windu to accompany Binks and investigate.