The Disappeared, Pt. 2
S6, E9: Jar Jar Binks' beloved Queen Julia of the planet Bardotta has been abducted by the bloodthirsty Frangawl Cult to fulfill a dark and ancient prophecy. Representative Binks and Jedi Master Windu must find the missing Queen before the cult can rise in power.