The End Of The Road Gem Hunters Down Under
S2, E6: Anthony goes back to school, learning to cut gems while Jodie enjoys the peace as she digs alone. The Richardsons dig deep at the old Rabbi Claim. The Old Timers take on the massive challenge to move a 500 kilogram billie boulder out of a shaft wall.