The Second Chance
S2, E11: Try try again. A cardiac crisis gives Caleb a new outlook. Seth and Summer struggle to deny their attraction. And if, as Sandy says, Rebecca is dead, why does Kirsten find her in Sandy's office? Uh-oh.