The Unforgiven
S6, E1: Hank Moody may have survived a murder-suicide attempt by his lovelorn ex, Carrie, but she is still haunting his dreams. Charlie takes his best friend and star client to meet rocker Atticus Fetch. A revelation about Becca prompts a tailspin.