True Colors
S3, E3: New arrivals on the stagecoach usher change into Deadwood: Jack Langrishe, a stage promoter and friend of Al Swearengen, and Aunt Lou Marchbanks, Hearst's longtime cook. Also returning to town is a newly westernized Wu, with news for "Swegin" about a soon-to-arrive group of imported Hearst workers.