VIEWS OF THE PEAK
S1, E2: Kenji loses consciousness after having hallucinations of Hiroki and Tsukasa. Meanwhile, when Katsuragi orders them to finish off Kenji, Tsukasa takes Hiroki's objections seriously and tries to find a way out without harming Kenji.