pet
A group of people possess the ability to infiltrate people's minds and manipulate memories. Their powers have been used in the underworld for covering up incidents, assassinations, and other deeds.
THE CRUSHERS
Hiroki and Tsukasa work in Kenji's dive shop while hoping to open their own shop one day. However, Kenji also seems to have a shady side, so when he starts to behave strangely, the two take the initiative.
VIEWS OF THE PEAK
Kenji loses consciousness after having hallucinations of Hiroki and Tsukasa. Meanwhile, when Katsuragi orders them to finish off Kenji, Tsukasa takes Hiroki's objections seriously and tries to find a way out without harming Kenji.
Hiroki is delighted that he and Tsukasa have managed to open a store of their own. His joy is short-lived, however, as Katsuragi soon whisks Tsukasa away on another job.
Hayashi has made it clear that he wants to take Tsukasa with him. In order to achieve his goal, he even wants to change Tsukasa's memories. He discovers a lot of dark secrets from his past.