Zal Bin Hasaan
S3, E7: Samar's tragic past resurfaces when the team tracks an elusive international terrorist. In other developments, the FBI and the Cabal make significant strides in their search for Liz and Red, and Tom faces obstacles in his plan to exonerate Liz.