3 Hours Until Dead
Rick Rainsford is trapped on a deserted island with his reluctant companion, Anna. While attempting to save another gravely injured survivor they find themselves hunted by Zaroff, a sociopathic ex-KGB Agent along with his partner Ivan. In spite of their differences Rick and Anna must work together to disarm Zaroff's deadly traps, survive his assistant's brutal attacks, and escape the island alive.