Sexy, gripping and action-packed! This exciting crime thriller tracks 4 best friends over 3 days they’ll never forget. For hardworking Jo (Emma Roberts), adventurous Cassandra (Tamsin Egerton), defiant Kerrys (Shanika Warren-Markland) and troubled Shannon (Ophelia Lovibond), life changes forever when a chance encounter with some deadly thieves sends their worlds on a collision course with the players in a major diamond heist. With just one shot at the big time, what could possibly go wrong?