A Gentle Creature
A woman lives alone on the outskirts of a village in Russia. One day she receives a parcel she sent to her incarcerated husband, marked 'return to sender'. Shocked and confused, the woman has no choice but to travel to the prison in a remote region of the country, in search of an explanation. There begins the story of a battle against this impenetrable fortress, the prison where the forces of social evil are constantly at work. Braving violence and humiliation, in the face of all opposition, our protagonist embarks on a blind quest for justice.