All Creatures Here Below
Gensan and Ruby struggle to thrive in the face of abject poverty. When Gensan loses his job and gambles his last pay cheque, he sets in motion a series of events with dire consequences. Racing across the country, they seek refuge in their hometown of Kansas City, a place filled with the dark secrets that have haunted them since they fled years ago.