Armored
A crew of officers at an armored transport security firm risk their lives when they embark on the ultimate heist. Against their own company. Armed with a seemingly fool-proof plan, the men plan on making off with a fortune with harm to none. But when an unexpected witness interferes, the plan quickly unravels and all bets are off.