Bachelorette
On the night before an old friend's wedding, three frisky bridesmaids go searching for a little fun but find much more than they bargained for. With lovely Becky (Rebel Wilson) set to marry her handsome sweetheart, Dale (Hayes MacArthur), the remaining members of her high school clique reunite for one last bachelorette bacchanal in the Big Apple. Regan (Kirsten Dunst) is an overachieving, uber-Maid of Honor who's secretly smarting over the fact that she's not the first to marry, while Gena (Lizzy Caplan) is a whip-smart sarcastic who's actually a closeted romantic, and Katie (Isla Fisher) is a ditzy beauty who loves the good life. But when Becky insists on keeping the bachelorette party tame, the women proceed with an after-hours celebration of their own.