Bedknobs and Broomsticks
Hold on tight for a magical, musical, fun-filled journey! When young Charlie, Carrie and Paul move to a small village during World War II, they discover their host, Miss Price (Angela Lansbury), is an apprentice witch! Although her early attempts at magic create hilarious results, she successfully casts a traveling spell on an ordinary bedknob, and they fly to the fantastic, animated Isle of Naboombu to find a powerful spell that will save England!