Captains On El Cap
Seb Berthe dreams of climbing the Dawn Wall-without flying. With 6 climbers, 2 sailors, and a dog, they sail to America, cross Mexico in a beat-up van, and face epic challenges on El Capitan. A wild, authentic journey of friendship, grit, and climbing glory.