On The Road Again
The story of Nico Valsesia's umpteenth feat: third place overall at RAAM 2014. Known as the longest endurance race in the world, Race Across America is the gruelling non-stop time trial bike race, from California to Maryland, across 12 states, 4,800 kilometres, and 30,400 metres of elevation gain.