La Madone
In Chamonix, birthplace of mountaineering, Lucien and Guillaume attempt the unthinkable: linking in a single ascent the seven Virgin statues of the Mont-Blanc massif. Their quest, between adventure and heritage, unveils the secrets of guide Alphonse Couttet. La Madone explores faith, memory, and the spirit of the mountains.